Voor de introductie van de nieuwe Volvo XC40 ‘Car of the Year 2018’ heeft Maxtension in opdracht van blowUP media twee mega grote steigerdoeken geplaatst aan de Van Baerlestraat in Amsterdam. De lampen van de Volvo XC40 zijn voorzien van LED strips om het geheel in de avond nog meer uit te laten komen.

Lees meer

Ook dit jaar verzorgde Maxtension een evenement van Google, namelijk de Firebase Summit 2017 in het Muziekgebouw aan het IJ. Een geweldige locatie, die veel mogelijkheden biedt voor de aankleding van het event. Maxtension verzorgde onder andere diverse vlaggenmasten bij de entree van het pand en bij de steigers in het water, het beeldmerk aan […]

Lees meer

Label van den Berg, gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van hoogwaardige, gestoffeerde zitmeubelen, is verhuisd naar een nieuw pand in Raamsdonksveer. Maxtension verzorgde onder andere boven de entree de naamsvermelding door middel van een hoogwaardige sticker, bestand tegen alle weersinvloeden. Het logo is op de gevel contour uitgesneden voor een strakke uitstraling. Tevens is de glazen […]

Lees meer

Onlangs opende café-restaurant De Eendracht Maarssen zijn deuren na een grondige verbouwing. De nieuwe ontmoetingsplek van Maarssen. Maxtension verzorgde diverse signing voor bij het pand, onder andere een dubbelzijdige banner met daarop het logo. De montage is uitgevoerd met een strak, eenvoudig systeem welke haaks is gemonteerd aan de monumentale gevel.

Lees meer

CHANEL is de komende weken dè blikvanger in het Museumkwartier van Amsterdam, door middel van een driezijdige BlowUP Media in de Van Baerlestraat. Maxtension heeft, in opdracht van BlowUP Media, de montage verzorgd. De montage is blind uitgevoerd, dat wil zeggen dat er geen steigerdelen te zien zijn. “Campagnes als deze zetten de toon in ons out-of-home […]

Lees meer

De nieuwe CHASIN’ #STRETCHYOUREGO campagne voor Fall / Winter ’17 is van start gegaan. Opnieuw slaat jeansmerk CHASIN’ de handen ineen met DJ en producer Julian Jordan. Maxtension heeft voor de winkel in Utrecht de tijdelijke campagnesticker geproduceerd en gemonteerd. <<

Lees meer

Nu de zomer op zijn eind loopt is Suitsupply druk bezig om hun winkels in herfst-/wintersferen te brengen. De collectie komt binnen en Maxtension produceert en monteert de nieuwe campagnebeelden voor de lichtbakken in de winkels. Ook deze editie zijn er weer nieuwe winkels bijgekomen, waaronder München en Stuttgart. <<

Lees meer

Op zaterdag 3 juni start het Holland Festival. Dit jaar is alweer de 70e editie van dit internationaal podiumkunstenfestival! Het Holland festival toont de beste podiumkunsten van over de hele wereld. Theater, dans, muziek, opera, film en beeldende kunst. Op het moment is Maxtension druk aan de slag met de productie en montage van de […]

Lees meer

Maxtension is, samen met Wits Vastgoedonderhoud, aan de slag voor RailPro. Maar liefst 80 goederenwagons ondergaan een intensief onderhoud. Ze worden gereinigd, schoon gespoten en opnieuw bestickerd. Maxtension verzorgt de bestickering door middel van het aanbrengen van hoogwaardige, gelamineerde snijfolies. <<

Lees meer

Een mijlpaal voor Hoog Catharijne in hartje Utrecht, het drukste overdekte winkelcentrum van Nederland. Na jaren van bouwen en verbouwen opende het winkelcentrum, woensdagochtend 5 april, een geheel nieuwe verbinding tussen het Centraal Station en de Utrechtse binnenstad, met winkels van veelal bekende ketens. Maxtension heeft, in opdracht van Klepierre, verschillende stickers, folies en posters […]

Lees meer