Op vrijdag 9 november opent Hoog Catharijne een nieuw deel van het winkelcentrum, de Zuidpassage. In totaal komen hier 27 winkels en 3 restaurants.
Op deze datum zullen nog niet alle winkels hun deuren openen, sommige winkels zijn nog bezig met de inrichting. Maxtension heeft in opdracht van Klépierre voor diverse winkeletalages uitingen in de huisstijl geplaatst. Gebruik is gemaakt van textieldoek met een zwarte backing, zodat de werkzaamheden niet zichtbaar zijn. De doeken zijn vastgezet op een houten constructie die fungeert als tijdelijke gevel. Zodra de daadwerkelijke gevel geplaatst wordt, kan deze houten constructie met doek naar voren worden geplaatst. De werkzaamheden blijven op deze manier afgeschermd voor de bezoekers van Hoog Catharijne. Totaal is er 450m² doek geplaatst.

Maar ook frontlit (dichtgeweven pvc) is een geschikt materiaal om een boodschap te communiceren. Frontlit kan op groot formaat worden geprint. Net als textiel is dit materiaal geschikt voor openbare ruimtes, omdat het materiaal brandwerend is. Dit materiaal is toegepast op de etalage van het hotel dat zich in Hoog Catharijne zal vestigen.

Om de nieuwe Zuidpassage aan te kondigen aan de huidige bezoekers van Hoog Catharijne is deze boodschap o.a. op de huidige boarding, die dient als afscheiding tussen het huidige winkelgebied en de bouw, geplaatst. Ook deze boarding dient prima als tijdelijk communicatiemiddel. Op basis van de ondergrond heeft Maxtension ervoor gekozen om de uiting op canvas te produceren. Canvas is een materiaal dat makkelijk op te spannen is. In totaal is er 200m² aan canvas gemonteerd.