Maxtension x Hoog Catharijne
Hoog Catharijne is één van de drukst bezochte winkelcentra van Nederland, gelegen in het hart van Utrecht.
Als huurder in dit iconische winkelcentrum profiteert je winkel van een dynamische winkelomgeving, waar jaarlijks miljoenen bezoekers langskomen.
Maxtension kan je helpen met allerlei signage om je komst in Hoog Catharijne kracht bij te zetten. Van de juiste producten voor je winkelinrichting tot visuele communicatie-oplossingen die de klantbeleving optimaliseren – wij helpen je met het creëren van de perfecte winkelervaring, afgestemd op jouw merk.

Opgang Zuid passage.
Maak een statement en laat je store opvallen door full wrapping van de trappen. Dit is de Zuid-zijde, maar is ook te combineren met de Noord-zijde. De ‘Stairs’ zijn een enorme eyecatcher waar voorbijgangers niet om heen kunnen, zeker in combinatie met bestickering van de wanden.

Opgang Noord passage.
Maak een statement en laat je store opvallen door full wrapping van de trappen. Dit is de Noord-zijde, maar is ook te combineren met de Zuid-zijde. De ‘Stairs’ zijn een enorme eyecatcher waar voorbijgangers niet om heen kunnen, zeker in combinatie met bestickering van de wanden.

Bestickering liften.
Een effectieve en opvallende manier om jouw merk te versterken is door het strategisch inzetten van stickers op liften. Deze plekken, vaak in het zicht van vele bezoekers, bieden een unieke kans om jouw boodschap in beweging te brengen en merkherkenning te vergroten.

Bestickering roltrappen.
Roltrappen zijn drukbezochte plekken in een winkelcentrum. Klanten die zich van de ene naar de andere verdieping verplaatsen, kunnen niet om je merk heen. Branding op roltrappen zorgt ervoor dat je boodschap zichtbaar is voor een groot aantal bezoekers.
4. Vloerborden.
Vloerborden zijn een geweldige manier om klanten op een subtiele, maar effectieve manier te begeleiden en je merk in het winkelcentrum te versterken. De vloerborden zijn makkelijk te verplaatsen dus overal neer te zetten in het winkelcentrum.
5. Vloerstickers.
Vloerstickers zijn een slimme en opvallende manier om je merk zichtbaar te maken in een winkelcentrum. Ze trekken de aandacht van klanten op een speelse en interactieve manier, terwijl ze niet veel ruimte innemen.
6. Posters.
Posters zijn een klassieke, maar altijd krachtige manier van branding in een winkelcentrum. Ze kunnen eenvoudig worden geplaatst op strategische locaties, zoals in winkelgangen, bij ingangen of in etalages, en trekken de aandacht van voorbijgangers op een visueel aantrekkelijke manier.
(Tijdelijke)signing winkelunit.
Tijdelijke signing voor jouw winkelunits is een geweldige manier om de aandacht van klanten te trekken zonder grote verbouwingen of permanente veranderingen. Deze tijdelijke signing kan het lelijke gezicht van een verbouwing of herinrichting van je winkel wegnemen en je klanten worden al geïnformeerd over je toekomstige winkel.

Houten afzetting met textieldoek.
Een houten afzetting met textieldoek is een stijlvolle en veelzijdige manier om je winkelunit te markeren of af te scheiden van andere delen van het winkelcentrum. Dit type signing is zowel praktisch als visueel aantrekkelijk, en biedt een krachtige manier om je merk te presenteren.

Tijdelijke bestickering unit.
Tijdelijke bestickering voor winkelunits is een snelle en effectieve manier om je winkel te promoten, of het nu gaat om tijdelijke campagnes, productlanceringen of seizoensgebonden acties. Deze vorm van visuele communicatie biedt veel flexibiliteit en heeft een grote impact zonder dat er ingrijpende aanpassingen aan de winkelunit nodig zijn.

Tijdelijke stickers met digitale signage.
Tijdelijke stickers in combinatie met digitale signage is een krachtige en innovatieve manier om je winkelunit te promoten en tegelijkertijd een dynamische klantbeleving te creëren. Door de statische visuele impact van stickers te combineren met de interactieve en flexibele mogelijkheden van digitale schermen, kun je je merk effectief in de kijker zetten.
10. Tijdelijke stickers (binnenzijde) unit.
Een groot voordeel van stickers aan de binnenzijde van de ramen is dat ze beter beschermd zijn tegen weersomstandigheden zoals regen, zonlicht of sneeuw. Groot voordeel is ook dat je geen last hebt van vandalisme.
11. Hoarding met bestickering.
Hoarding met bestickering is een uitstekende manier om tijdelijke bouw- of renovatiewerkzaamheden af te schermen in een winkelcentrum. Door het gebruik van opvallende bestickering op de hoarding, kun je zowel de visuele impact van de ruimte benutten als je merk of boodschap onder de aandacht brengen.
12. Tijdelijke afzetting met peesdoeken.
Tijdelijke afzettingen met peesframes zijn een uitstekende manier om je winkelunit af te schermen tijdens bouw-, renovatie- of tijdelijke campagnes in winkelcentra zoals Hoog Catharijne. Peesframes bieden niet alleen een professionele uitstraling, maar ze zijn ook ideaal voor het plaatsen van grote, opvallende afbeeldingen en visuals.
Overige.
Naast boven genoemde mogelijkheden zijn er tal van andere creatieve manieren om de zichtbaarheid en branding van je winkelunit te versterken. Van pop-up stores en tijdelijke acties tot opvallende 3D- en gevelletters, deze oplossingen kunnen je helpen om je merk op een unieke en aantrekkelijke manier te presenteren.

Pop-up stores.
Pop-up is een concept dat in principe wijst op de tijdelijke aard van een winkel, museum, restaurant enzovoort. Redenen om te kiezen voor een pop-upvestiging zijn onder andere de mogelijkheid om de markt af te tasten door een laagdrempelige inspanning of de wens om in te spelen op actuele omstandigheden.
14. Campagne en acties.
In Hoog Catharijne zijn een tal van locaties voor tijdelijke campagnes of acties. Deze activaties zijn ideaal op je merk te versteken in een drukke winkelomgevingen. Eeen goed uitgevoerde campagne kan de voetgangersstroom naar je winkelunit aanzienlijk verhogen.
15. 3D letters.
Wil je iets unieks of opvallends? Denk bijvoorbeeld aan 3D vormen of letters. Dit product is ideaal geschikt om je bezoekers de aandacht te trekken waar je dit wilt.
16. Gevelletters.
Gevelletters zijn een krachtige en visuele manier om je merk prominent in de schijnwerpers te zetten, vooral in drukke winkelcentra zoals Hoog Catharijne. Ze bieden niet alleen zichtbaarheid, maar versterken ook de merkidentiteit van je winkelunit.
Offerte aanvragen
Vraag via onderstaand formulier een offerte aan van de producten waar je interesse in hebt.
Liever mailen? mail dan naar: traffic@maxtension.nl