Maxtension heeft in opdracht van blowUP media een steigerdoek gemonteerd op de hoek van de Koopgoot en Coolsingel te Rotterdam. Het doek is 800m² groot en op deze A-locatie een echte blikvanger. Heeft u in 2019 verbouwplannen en staat er dan een steiger voor uw pand? Zie hier de impact van steigerdoeken met een groot […]

Lees meer

De feestdagen staan weer voor de deur. Wil je jouw bezoekers, klanten of inwoners fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen? Dat kan met een kaartje, maar je kunt het ook anders, grootser aanpakken! Maxtension heeft ook dit jaar een grote banner van 34 meter geproduceerd en gemonteerd bij Unica in Hoevelaken. Voorbijgangers op de […]

Lees meer

Steeds meer winkels en passages worden er in het nieuwe winkelcentrum Hoog Catharijne geopend. Ondanks deze openingen is het winkelcentrum nog volop in verbouwing. Heb je een schutting, bebouwing dat je eigenlijk graag uit het zicht wilt hebben van winkel publiek. Gebruik het als reclamemiddel of kleedt het geheel aan in de stijl van de […]

Lees meer

Reclame op gebouw is, na een nauwe samenwerking in het verleden, sinds kort onderdeel geworden van Maxtension. Reclame op gebouw richt zich op signing op en rondom gebouwen, te weten steigerdoeken, lichtbakken, gevelteksten, raamstickers tot aan een banner haaks op de gevel. Groot of klein voor al uw buitenreclame bent u bij ons aan het […]

Lees meer

Op vrijdag 9 november opent Hoog Catharijne een nieuw deel van het winkelcentrum, de Zuidpassage. In totaal komen hier 27 winkels en 3 restaurants. Op deze datum zullen nog niet alle winkels hun deuren openen, sommige winkels zijn nog bezig met de inrichting. Maxtension heeft in opdracht van Klépierre voor diverse winkeletalages uitingen in de […]

Lees meer

Vloerstickers zijn ideaal om uw boodschap over te brengen en hebben een hoge attentiewaarde. Voor het vernieuwde winkelcentrum Hoog Catharijne produceert en monteert Maxtension met regelmaat vloerstickers. De vloerstickers worden op opvallende plekken geplaatst en gebruikt om de opening van een nieuwe winkel onder de aandacht te brengen, een speciale actie of de vloerstickers worden […]

Lees meer

Maxtension heeft in opdracht van Applepie Communicatie een hangend frame van 75m² bij Attero in Moerdijk geproduceerd en gemonteerd. Voor het doek is gebruik gemaakt van Mesh als materiaalkeuze. Mesh is opgengeweven PVC doek, heeft een mat uiterlijk en is door de licht, open structuur in gewicht aanzienlijk lager. Vandaar dat het zeer geschikt is […]

Lees meer

Op dit moment is Holland Festival, het internationale festival voor podiumkunsten, volop aan de gang in Amsterdam. Een nieuwe editie, dus ook weer een nieuw ontwerp dat weergeeft waar het Festival voor staat. De huisstijl is ontworpen door Thonik i.s.m. Holland Festival. Maxtension heeft de diverse signing voor het festival geproduceerd en gemonteerd. De locaties […]

Lees meer

Intertent is de exclusieve leverancier van tijdelijke accommodaties op Circuit Zandvoort. Eén van deze accommodaties is de Paddock Club, waarvoor de Manhattan is geplaatst. Een modern en stijlvol paviljoen dat zeven maanden zal staan. In opdracht van Intertent heeft Maxtension de huisstijl van de Paddock Club geproduceerd en gemonteerd op de gevel van de Manhattan. […]

Lees meer

Voor de introductie van de nieuwe Volvo XC40 ‘Car of the Year 2018’ heeft Maxtension in opdracht van blowUP media twee mega grote steigerdoeken geplaatst aan de Van Baerlestraat in Amsterdam. De lampen van de Volvo XC40 zijn voorzien van LED strips om het geheel in de avond nog meer uit te laten komen.

Lees meer