Loading posts...
  • Waardering voor onze zorghelden!

    De gemeente Amsterdam spreekt haar waardering uit voor de zorghelden, de brandweerhelden, de BOA- en politiehelden. Maar ook de Amsterdamse helden met hartverwarmende initiatieven. En alle andere Amsterdammers die zich inzetten voor anderen. Maxtension heeft in opdracht voor blowUP media 5 ‘bedank – cubes’ gemonteerd in het centrum van Amsterdam. FOTO’S: blowUP media / fotografie:…

  • Terrace Tower Amsterdam.

    De Zuidas is een imposant gebouw rijker; de Terrace Tower. Bijzonder aan het gebouw is het overhellende ontwerp. Daardoor ontstaan trapsgewijs verspringende daken, die de functie van een terras krijgen. Het gebouw biedt o.a. kantoorruimte en diverse voorzieningen. Om de verhuur van ruimte onder de aandacht te brengen heeft Maxtension in opdracht van Suitsupply een…

  • Etalagedoeken Hoog Catharijne.

    Als er angst is voor een thermische breuk in een etalageraam, geeft folie niet altijd garantie en is het verstandiger om te kiezen voor etalagedoeken. Maxtension heeft voor een nieuw deel van Hoog Catharijne doeken geplaatst in de etalages. Deze doeken zijn makkelijk en snel te (de)monteren zonder enige schade of sporen op de ramen.…

  • Schoon drinkwater voor iedereen.

    Schoon drinkwater is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Made Blue is een organisatie die door middel van programma’s mensen toegang geeft tot schoon drinkwater. Op Hoog Catharijne zijn Klepierre en Made Blue een samenwerking aangegaan en is er een openbaar watertappunt aangelegd. Bezoekers kunnen gratis water tappen, waarbij er wordt gevraagd om een vrijwillige donatie. De…

  • Val op in donkere dagen!

    Nu de dagen korter zijn en het eerder en langer donker is, valt een commutatie-uiting vaak niet meer goed op. Dat is natuurlijk een gemiste kans, maar eenvoudig op te lossen door het aanbrengen van lampen of spots. Het aanlichten van het reclameobject kan zowel van boven als ook van onderen. Per locatie geeft Maxtension…

  • Nieuwe locatie voor Frame Offices.

    Onlangs heeft Frame Offices een nieuwe locatie geopend in Utrecht. Frame Offices biedt diverse werkruimtes, flexplekken en vergaderruimtes aan met diverse voorzieningen. Om Frame Offices onder de aandacht te brengen en bekendheid te geven, hangt er aan het pand een hangend frame, uitgevoerd door Maxtension. Het hangende frame heeft een opvallende uitstraling en is van…

  • Campagne verkeersveiligheid Lage Weide.

    Op bedrijventerrein Lage Weide te Utrecht is de industrievereniging begonnen met een campagne verkeersveiligheid. De campagne is gericht op de werknemers in het gebied en roept automobilisten om op de snelheid en de medeweggebruikers te letten. Om deze campagne onder de aandacht te brengen zijn er diverse communicatiemiddelen ingezet, waaronder het plaatsen van 7 Vrijstaande…

  • Eindhoven maakt zich sterk.

    Eindhoven is een moderne, welvarende stad. Toch hebben dagelijks meer dan 350 mensen geen dak boven hun hoofd. Omdat we vinden dat iedereen recht heeft op een prettige en veilige woonomgeving, bundelen we hier en nu onze krachten. Steun ons in de strijd tegen dakloosheid. Met de campagne iedereen onder dak .nu leveren we samen…

  • Suitsupply – The new collection has landed.

    Suitsupply lanceert haar nieuwe collectie kleding met diepe tinten, rijke texturen en mooie herfststoffen. De nieuwe collectie wordt wederom ondersteund met een campagne om aan het winkelend publiek te presenteren. De campagnebeelden voor de winkels wordt door Maxtension geproduceerd en geplaatst. Gebruik wordt gemaakt van lichtbakken voorzien van een backlit textieldoek. Het voordeel van dit…

  • Wintercampagne H&M op Hoog Catharijne.

    De zomer is weer voorbij en de herfst & winter in aantocht. Dat betekent voor de kledingmerken, een nieuwe collectie. Om de nieuwe collectie onder de aandacht te brengen, pakt H&M het grootst aan. In de belangrijkste passages van winkelcentrum Hoog Catharijne te Utrecht wordt de collectie gepresenteerd. Maxtension heeft in opdracht van blowUP media…